Det är så olika hur man tänker...

Jag skickade bilden på ölglaset ifrån Sälen på MMS till urvalda vänner och fick
helt olika reaktioner på det. De flesta sa "-Gud vad mysigt" osv, osv...
MEN
Två (2st) av mina vänner skickade svar som var otroligt roliga fast på helt olika
sätt faktiskt! Jag återger dem nedan:

Svar ifrån J:
Ja här är det 20 grader varmt, stålande sol och fullt med läskande drinkar!

Svar ifrån R:
Ja här tar vi ångestdämpande för att klara vardagen - tanken att sniffa lim slog mig
precis! Tar bort hunger och man blir hög...

Ha, ha, ha! Otroligt bra svar på en och samma bild...
Extra roligt blir det om man man vet att svaren kom ifrån 2st som bor ihop! *LOL*

/Da Fish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0