Long time no see

Jag har många bollar i elden nu! Bloggandet blev lite lidande. Sorry.

Först det viktigaste:
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Kymlinge
För att bevara Ursvik som rekreationsoråde för fysisk-, mental- och socialhälsa.

Sedan:
Jag lubbade Bellmanstafetten med några jobbarkompisar. Vi ställde upp med två lag. Jag sprang sista sträckan på 19:02. Inte helt bra men jag skyller på mängden som satt i benen. Jag borde ha kunnat trycka på mer men jag stumnade och fick t o m lite kramp i magen. Nåja, bättre tid nästa gång.

Och:
Nu är maxningen för LL klar så jag ska bara köra några 500-ingar på söndag och fisjogga däremellan. Med ett aktivt löpsteg och en mental uppladdning som skulle gjort Muhammed Ali avundsjuk kommer jag att bärga silvret.

Och ni? Hur går det?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0