Equipment

Jag är prylbög. En botad sådan. Flera år som student med barn har botat mig så nu har jag kommit ner till den ultimata utrustningen tills jag får en slant över till något annat:



Ryggsäck av "Pippi-typ". Donerad av mina söner. Ger glada tillrop från främmande som bonus. Skor av "födelsedagspresent-typ". Familjen sponsrar min åldersnoja varje sommar. Klocka av "shit-jag-glömde-lämna-tillbaka-typ". Vid LL är det ett år sedan. Undrar just om Jonas vill ha tillbaka den?

Övrig utrustning är badshorts från -01, något för korta tröjor från Funbeat-Olle och strumpor jag fått av svägerskan. Vem sa att det är dyrt att springa?

 

Kommentarer
Postat av: Dunceor

Jag får nog säga att jag är nyfödd prylbög. Har aldrig varit mycket till prylbög och är det egentligen inte nu heller förutom när det kommer till löpning. Jag kan shoppa hur mycket prylar som helst till löpningen. Skor, klocka, tröjor, shorts, gel/sportdryck m.m...

2008-09-03 @ 07:36:54
URL: http://dunceor.wordpress.com
Postat av: Masse

Det var Niklas som sa att det var dyrt... Lika dyrt som att äga en Fiat Punto tror jag slutsatsen var...

2008-09-03 @ 14:06:52
URL: http://42195mgk.wordpress.com
Postat av: Jane

Din Pippi-ryggsäck är riktigt cool. Speciellt eftersom du är så snabb, den kommer till sin rätt och mer därtill på något sätt. :)

2008-09-03 @ 16:40:29
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Fisken

För att citera en kollega: "Jag är förvirrad...NEJ, vänta! Det kanske jag inte alls är?"

asg

2008-09-04 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0