Morgonpass har guld i mun

Ett medelpass igår blev omvandlat av stormen till lätt pass på morgonen. Det var innan jag stötte på Niklas Nilsson, Funbeatgranne och Nix lumparkompis, utanför porten. Han hade vänligheten att hålla mig sällskap hela vägen på sin cykel och hålla upp tempot åt mig (jag kunde nog ha sprungit långsammare utan att han hade gnällt).

12,1 km på 53:10. D v s 4:24 min/km. Inte så farligt snabbt om man inte beräknar att det är inklusive lite trögare start som uppvärmning och att det var klockan halv åtta på morgonen.

Tack Niklas!

 

Kommentarer
Postat av: magdalena

Heja heja. Låter som ett raskt tempo. Själv tog jag ut i storm, mörker och regn igår kväll. 5,18 tempo...kändes snabbt som blixten! Haha! ;o)

2008-10-31 @ 20:40:34
URL: http://pladuska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0