Graham Bells födelsedag

Idag borde jag egentligen vara frisk men min eländiga hosta (sjukdomen, inte växten) är kvar. Ska faktiskt testa att köra Powerbreathen på lägsta motstånd och se om jag kan köra hostan på dörren. Ska köra ett varv med rehabträning ikväll och se hur jag gått tillbaka där.

Sejouren i Eskilstuna löpte väl. Farmor och farfar servade barnbarnen som om de aldrig gjort annat, vi besökte farbror och kusin där vi grillade lite och prövade på hästridning. Fick till och med bilen tvättad. Ja, fick göra det själv då men tillgång till material och utrustning.

Fisken med familj tog över sjukdomsstafettpinnen så vi bokade nästa möjliga helg istället för 100% umgänge. Det blev 6 veckor framåt! Absurdt hur svårt det är att vara spontan med småbarn.

Lite jogging finns planerad denna vecka annars börjar det som vanligt med intervaler, AT och backar fr o m nästa vecka.


Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0