11,7 med 30 sekunders sällskap

Det blidde 14,6 igår. Melas order om dörrpoststretchen hjälpte så jag trummade iväg på ett litet längre morgonpass. Cirka 67 minuter tog det så jag räknar det som ett bra pass ;)

I morse blev det ett kortare pass på 11,7 K. Dock över västerbron det också. Vid riksdagshuset fick jag dessutom sällskap av min vän Johan som cyklade till jobbet. När vi tar den där ölen man pratar om får vi se. Tid finns dock just nu *hint*. Löpet tog ca 51:30. Jag tar en tur hem också men det kortaste vägen då.

aeit?

 

Kommentarer
Postat av: Magda

Skönt du springer på. Här har det också blivit i princip enbart löpning senaste dagarna. Bra tidsfördriv ;-)

2008-06-29 @ 11:17:08
URL: http://magdagad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0