Telenor gör dubbelfel

Min sambo beställde ett abonemang och en telefon hos Telenor i maj. Idag, juli månad, ringer jag och undrar vad f**n de håller på med efter som telefonen inte kommit ännu.



Telenor: - Oj då. Jag ska se till så att telefonen kommer så fort som möjligt.

Jag: - Då måste den komma före tisdag för vi åker bort. Du vet, sommar och semester.

T: - Det kan vi inte garantera.

J: - Va? Men ni har ju haft 2 månader på er att skicka den. Kan ni inte fixa det på 2 dagar då?

T: - Det beror på posten.

J: - Posten? Skicka ett bud då.

T: Nej, så kan vi inte göra. Om du inte löser ut telefonen kommer försändelsen att returneras till oss men du behöver förstås inte betala för transporten då.

J: - Men vad händer med abbonemanget och telefonen sen då? Vad ska vi göra då?

T: - Då får ni göra en ny beställning.

J: - Tack för ingenting.



Frågan är om de väntade på att jag skulle be om ursäkt för att jag var så fräck att önska mig lite service?

Får jag rekomendera dig att INTE välja Telenor som operatör? Jag tänker inte återgå till dem efter den här händelsen.
 
 
 
 Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Karin

Tycker att du helt klart skulle ha bett om ursäkt för att du förväntade dig service. Uppenbarligen ingår det inte i deras åtaganden ;-)

2008-07-04 @ 12:01:01
URL: http://barnmorskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0