MAGDA

När ska vi tävla? Vi sa juli och sista juli är idag.

/Undrande

 

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag undrar också, men det är ju helt klart jag som har ställt till det. Vad har jag till mitt försvar?



Inget annat än en lärdom: Åk aldrig på semester med en triathlet och en multisportare. Såvida du inte vill hamna på en hardcore training camp och träna 28 timmar på 6 dagar. För att sedan komma hem och bli hemskickad från första träningspasset.



Min coach har nu gett order om total vila till måndag. Därefter väntar träningsläger på Bosön fram till söndag. Så vi måste helt enkelt duellera efter det. Godtas det?



Kan för övrigt meddela att triathlon B körde så hårda intervaller med mig ute på en skärgårdsö att jag var tvungen att bryta mitt i och springa in i skogen för att göra du vet vad. Och inte fick jag nåt avdrag på vilan för det. Det var bara att dra upp brallan och köra på när B meddelade att tvåminutaren var över.







2008-07-31 @ 18:53:56
URL: http://magdagad.blogspot.com
Postat av: n'batha

Godtas!



"Björna" mellan intervallerna!? Ha ha ha!!! Jag trodde det var helt och hållet ett långpassfenomen :-D

2008-08-02 @ 15:42:03
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Magda

Enligt B så gör kroppen sig av med all barlast när man kör på max. För mig var detta en ny och inte på något sätt angenäm upplevelse.

2008-08-03 @ 22:06:40
URL: http://magdagad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0