Find me a nerd and I will tell you if it's a runner.

Födelsedagens barintervaller gick utmärkt. Med assistans från vänner lyckades jag till slut hoppa garderoberna och firade istället födelsedagen ordentligt. Bästa var nog att jag lyckat lura in barnmorskan till mitt stall av löpartjejer!!! Med Allans säkra hand på kvalitétsträningen i Linnéa och med ett stabilt upplägg skall en 2-års plan slipas.

Nu svingar jag mig i tankens lian över till den kalkrika ön i öster och låter min usla lekamen färdas dit via båt för att intaga semesterns ljuva offergåvor. Kanske ligger det ett löppass eller 7 där och väntar?

Bäst av allt är dock att familjen kommer hem inatt. Jag kommer att stirra på dem med fånig min tills de vaknar i morgon.

 Uppdaterar vid tillfälle. Glad sommar på er alla!

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag undrar fortfarande vad jag har gett mig in på. Det känns seriöst att ha en coach, men jag jag är glad att du lurat in mig i stallet :-) Ser fram emot att ta del av planen!

Enjoy Gotland!

2008-07-05 @ 22:54:54
URL: http://barnmorskan.blogspot.com
Postat av: Magda

Men åh vad underbart för dig. Och skönt att du inte gick in i garderoberna ;)

Jag vill också ha semester. Typ NU. Njut!

2008-07-06 @ 09:29:15
URL: http://magdagad.blogspot.com
Postat av: Berglund

Ojdå, en karriär som löptränare? Innebär det att din egen träning blir lidande eller ger det bara extra inspiration tro..? Jag tror det blir bra! :)



Kör hårt!

2008-07-06 @ 19:38:53
URL: http://berglundbloggar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0