19 K med rövsmak

Det blev, som planerat, 18 K + moms i morse. Skulle fotografera lite i Älvsjö C och tog en löptur dit. 87 minuter och 29 sekunder senare var min löpning och fotografering (ja, lite mer tid till fotograferandet) klar och jag var på jobbet. Tyvärr har ena skinkan freakat ur lite nu och ömsom skriker, ömsom "spattar" med ticks. Det börjar dock lugna ner sig. Konstigt för det var inte särskilt snabbt heller.

Ingen löptur hem då inhandling av div verktyg o liknande stod på dagordningen. Får springa längre på torsdag istället.

Det blir ej heller någon riktig långtur på söndag. Söndagen innebär arbete i skärgården så jag får ta en liten tur på lördag istället. Kanske på Lidingö??? Vi får se. Mycket spontanitet i löpningen nu mera ;)

 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Nu har jag i alla fall gjort superdetaljerade etappbeskrivningar ifall du kör vansinnesracet på lördag - event?e=264069201712" rel="nofollow">http://beta.mapmyrun.com/viewevent?e=264069201712



Vi ses när vi ses helt enkelt :-)

2008-07-02 @ 01:19:20
URL: http://gullfot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0