Utmaning

Jag fick en utmaning idag, av Jane. Jag är generellt emot listor men kan tänka mig att göra ett undantag för att hon skrev så fint om mig i sin lista. Så här lyder utmaningen:

Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!?

Jag är värdelös på bloggar och besöker nästan enbart populära bloggar. Hur som helst kommer tio bloggar här:

Felicitas - Janes blogg. Jag hittade en person som registrerade enorma mängder rehabträning på FunBeat och fashinerades av hennes envishet. Har blivit hennes löpcoach och följer hennes och Niklas husbygge med iver. Janes löpkompis Xena ingår i mitt blogguniversum.

Dagarna - Ninni (Alex Schulmans svägerska) skriver om en tvåbarnsfamilj i Bromma. Med undantag för våra olika ekonomiska förutsättningar är igenkänningsfaktorn hög.

Jonas Gardell - När Jonas skriver om sin barndoms problem kan jag bara skratta/gråta igenkännande.

runnershighandthelowestlow - Allan är den ende jag känner till som är större löpnörd än jag som inte är elitsatsande och bloggar. Hans skildringar av sina lopp är hjärtknipande.

Arga Lappen #&!¤! - Vem gillar inte arga lappar?

SKiNHEaDBArBiEdOLL - Den här flickan både skrämmer mig och fashinerar mig. Jag önskar att jag varit lika mycket rebell som ung men är livrädd för hennes tankar. Ibland får man obehagliga insikter i hennes liv.

Mats Larsson - Expressenkorrespondent i Kina. Vardagen i Kina verkar vara taget ur en ungdomstrilogi om rymdfärder.

Ett liv i exil - Jonas aka Silverfisken bloggar från Sydney. Bilderna! Bilderna!

Distansmannen - Löparblogg av Björn vars bror, "Lill-Kötta" är med som citatkung.

42195 - Bloggar om varje meter i ett marathon.


Som sagt. Jag läser inte så många bloggar. Jag hänger mest på FunBeat.


Andra bloggar om: ,

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag känner mig hedrad att du nämner mig. Jag tar upp utmaningen imorgon tror jag... Blir det bra?

2008-01-22 @ 16:02:01
URL: http://42195mgk.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0