Färdiggnällt

Så, nu har jag gnällt färdigt.

Visserligen blir det inte mycket löpning på ett tag framöver men jag får världens chans att komma in i vanan att träna upp bålstabiliteten och få lite styrka på övriga kroppen. Med lite yoga kommer jag förhoppningsvis bli lite smidigare också. När löpningen kommer igång så sakteliga ska det även finnas en långsam upptrappningsplan där målet är att komma upp i 60 km / vecka före hösten. Skam den som ger upp!

Tack för att ni läser mitt gnäll.

image197
Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 09:23:09
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Jane

Bra, jag tycker bättre om den gnällfria Daniel! ;D

Yoga är GÖTT! Jag önskar bara att det fanns fler timmar per dygn och fler dagar per vecka, så att jag kunde trycka in lite fler sådana godbitar.. :)

2008-01-16 @ 09:28:03
URL: http://felicitass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0