Nu vill jag ha...

...tillbaka min gamla form med det samma!

Gnäll gnäll. Jag vet. En urtrist egenskap som jag bemästrar ofelbart.

Idag är sambon iväg på äventyr så jag och barnen satsar på att glida lite på snön med bobbarna. Kanske. Mellankillen är rejält snorig. Jag satsar på att köra 5x2,1km över hammarbybacken imorgon. Eventuellt följer FunBeat-Olle med. Tre ingredienser består min träning av just nu; VO2Max i form av tusingar, tröskel och förhoppningsvis backar.

Lite griningt är det att få ta några steg tillbaka i löputvecklingen men om jag kommer skadefri ut ur det här är det väl värt det.

Hur går det för er?


Andra bloggar om: , , ,
 

Kommentarer
Postat av: Annika Andreasson

Tja, samma här kan jag väl säga. Om den ens var en form, det kanske mer var en trend. Tyvärr så har jag fortfarande en elak slemhosta... När tar eländet slut!

2008-02-18 @ 10:00:51
URL: http://internationalbonvivant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0