En lätt runda på Djurgården

Efter en löptur som skulle vara joggingbetonad öste jag på när värmen kom in i benen. Jag ansträngde mig järnet på att lubba med rätt fotisättning och att höfterna skulle jobba hela vägen. Banne mig, det fungerade. So far.

Det blev således 7,51 km på 34:19.
4:34 min/km eller 13,1 km/h.

Djurgården är lagom ansträngande att komma igång på. Inte särskilt kuperad och gott om mjuka stigar att kuta på. Om man vill köra lite snabbare finns det fina asaltsvägar att bränna loss på. Man är heller aldrig ensam men skulle du vara där en söndag så ta med baseballträ, TSM tränar där då och de stannar inte för någon (något).

image235

Terräng är bäst!


Andra bloggar om: , , ,
 

Kommentarer
Postat av: Mats

Näää... Vi i TSM är riktiga löparvärstingar... Badassmotherf*ckers... ;-)

Snygg runda!

2008-02-05 @ 16:43:16
URL: http://42195mgk.wordpress.com/
Postat av: Puma

haha nä det är sant. tsm är som en ångvält...

2008-02-06 @ 19:48:38
URL: http://traningsblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0