Tusing också!

En dag försenat kom jag till min tusenmetersbana (en grusväg på gärdet mellan björkhagen och kärrtorp). Idag gick det inte lekande lätt men å andra sidan var det knappast bra föhållanden. Mat i magen, tyngre skor och varmare än förra svängen. Jag startade extremt lugnt, tyckte jag, och fick, med mycket tandkött, visa att jag inte är helt körd för framtida eskapader.

3:52
3:46
3:57
3:44
3:49
3:48
3:42
3:47

Snittet 3:48 med 45 sek ståvila känns ändå godkänt. Nästa vecka blir det 30 sek ståvila. Hua!

 

Kommentarer
Postat av: Berglund

Härligt!

2008-08-16 @ 08:44:22
URL: http://berglundbloggar.wordpress.com/
Postat av: Dunceor

Helt klart imponerande samling tusingar. Jag brukar dö efter 3 st och avsluta, antagligen för jag alltid går ut för fort och för jag är kass på intervaller har jag insett =) Fortsätt så borde inte sub40 var några större problem om ett litet tag.

2008-08-16 @ 10:39:13
URL: http://dunceor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0