Friday tikka butter masala

Lite lubbande i tre portioner idag.

Morgonjogg till jobbet
7 km - 31:49 - 4:33 min/km
Nåja, lite snabbare än jogg blev det. Bra pass men jag hade lite för mycket kläder på mig.

Lunchjoggen
5,7 km - 33:08- 5:49 min/km
Nu snackar vi lugn jogg. Var ute med två arbetskamrater och var mer övervakande guide än löpare. Hur som helst en fin dag att lufsa på.

Hemfärd
7 km - 29:41 - 4:14 min/km
Revanchen för lunchens lugn. Inte max spruta men hårt för att vara jag. Bra känsla!

Nu åker vi till skåne en vecka och gillar läget. Ska köra ett långpass på söndag igen och får ihop 91 km i såfall denna vecka. Kanske lite väl mycket för en som nyligen varit skadad men just nu gillar min kropp mig och bara levererar. Jag gillar den tillbaka och kräver med kärlek.

Kärlek och folköl till er alla! Särskilt Nix som har ont. Jag lider med dig.






Andra bloggar om: , , ,
 

Kommentarer
Postat av: Nix

Tack!

Intressant att du stöttar mig med en rubrik som innehåller min absoluta indiska favorit, kanske till och med på topp-5 av alla rätter!

Sjukt bra jobbat idag!

2008-04-26 @ 06:56:01
URL: http://asfaltsjokern.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0