Favoblogg4 - Funrun

Markatta, som hon kallar sig, skriver lätt och skönt om sin träning som till stor del består av löpning. Hon visar med bilder hur mycket sämre än Felicitas hon är på yoga, visar på baksidor med träningen, beskriver ingående om spikmattans effekter på sin rygg och drömmar om framtiden.

En bra dag för mig innehåller ett skönt löppass och ett nytt roligt inlägg från Markatta i Funrun-bloggen.

Funrun

image278

Markatta i löparsko-vy.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Me likie!! Blir alltid glad när jag går in på hennes blogg, en av mina absoluta favvisar!! :D

2008-04-17 @ 13:23:38
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: funrun

Jag vill tacka juryn och meddela att jag glädjer mig oerhört åt dessa nyvunna framgångar i bloggosfären! Att få hamna på en dylik lista i en av mina egna favvobloggar gör mig rosakindad som få. Att dessutom hamna i sällskap med de som jag själv utnämner som bloggeliten är fantastiskt!
[bockar och bugar]

2008-04-18 @ 07:38:30
URL: http://markatta.com/mary/funrun
Postat av: Magnus Ahlkvist

Jag ser varje dag fram emot att se vilken fantastisk källa till inspiration du ska avslöja!

Bra bloggvecka från din sida!

Jag håller med om varenda motivering du har givit hittills. Sen skulle jag själv lägga till även din blogg i listan över inspirerande löparbloggar.

2008-04-18 @ 12:51:51
URL: http://magnusahlkvist.bloggvanstern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0