Cykelfara

Idag hände det igen. Skulle cykla ner från slussen över skeppsbron. Vid nedförsbacken började en 40-krisare trappa snabbare för att jag inte skulle komma om honom. På insidan av mig då, så jag blev tvungen att gör en farlig tvärbromsning och släppa förbi honom. Jag hatar dessa krisare på sina fina cyklar. De är en större trafikfara än pundare i en 740 på Essingeleden.

Hur som helst så orkar han inte hålla tempot vid slottet (motlut) så jag far förbi honom igen. Tror ni inte skitskallen försöker cykla om mig på insidan igen? Då tröttnade jag på att ta hänsyn till hans komplex och trampade ifrån honom.

Om du är en av dessa som måste tävla i innerstan läs detta: Utsätter du mig för fara sparkar jag omkull din cykel i farten så att SL-bussen krossar dig.

image97

Skeppsbron, Gamla stan


Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Jane

Hahahaha! Men är du underbar eller?!! =D

2007-10-03 @ 19:08:46
URL: http://felicitass.blogspot.com
Postat av: Daniel

Du är en ond kvinna, innerst inne ;)
Trodde du skulle gilla sökorden under mitt inlägg om Alex Smurfman.

2007-10-03 @ 21:28:08
URL: http://dumbas.blogg.se
Postat av: Fisken

Whaaa, ha, ha!
Jag visste att det fanns en egoist djupt nere i den marxistiska ram du kallar "Min sambos slagpåse, min chefs magilåda och mina barns lekborg"
På dom djävlarna ba...vänta... 40 krisare?
VA FAN MENAR DU?

2007-10-03 @ 23:17:05
Postat av: Jane

Jag älskade hela inlägget om mr Smurfman! =D Min kommentar ovan var även tillägnat det inlägget.. Hahahahaha!!

2007-10-04 @ 10:06:56
URL: http://felicitass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0