Tjohoooo!

Jag hade helt glömt hur arg man kunde vara -92!!!




Andra bloggar om: ,

Kommentarer
Postat av: Fisken

Ja!
Undrar varför?
Det är väl NU man borde vara så där arg?
DÅ: Ooooh vad tokförbannad jag är! Jag måste släpa iväg mig till mitt första arbete där jag uppfinner otaliga knep att se upptagen ut samtidigt som jag sover på toaletten. Kvällarna går åt till att träffa vänner och att spela dataspel (eller Nintendo 8-bit) eller kolla på video (DVD FANNS inte!) och nätterna får man i bästa fall någon timmes sömn eller så har man hitta någon tjej alternativt sitter och kollar på filmer på kabelvision/TV1000 hela natten. Mat är lika med Pizza eller filmjölk beroende på hur nära lön det är.
NU: Njaaaej jag har väl inget att klaga på!
Jag jobbar ju mer än någonsin och jag har ju ansvar så att slappa kommer ju inte på tal.
På kvällen så blir det ju lite lek med barnen innan det är dags att lägga dem. Sedan kan man administrera lite mer jobb som man inte hann klart med innan CSI börjar! Vid 22:00 somnar man som en klubbad säl. Vänner hör man av i bästa fall på telefon när man jämför smärtor och ålderstecken eller via mail och om man har tur kan man träffas några gånger per år på en parmiddag (om man lyckas att lura till sig en barnvakt). Mat är något man storhandlar varje månad och ändå har man aldrig någon aning om vad man skall laga? Pizza är bara att glömma för det blir man fet av att bara tänka på!
Ragga är nu en musikinriktning ifrån latinamerika och att ligga är 9 av 10 gånger något man gör själv i soffan...men det är synd att klaga!

2007-11-23 @ 16:02:30
Postat av: N'batha

Män du är int' bitter?

2007-11-26 @ 08:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0