Smurfigt

Som ett slags erkännande kan jag smurfa att jag smurfar. Jag smurfar när jag är låg eller bara behöver något smurfigt i tillvaron. Det är smurfigt när smurfen smurfar upp som en smurf men det ska man inte smurfa sig om utan bara smurfa på. Om du känner att du behöver smurfa skulle jag smurfa dig att smurfa lite försiktigt i början. Många smurfar sig inte på oss smurfar och behöver smurfa sig lite innan de kan smurfa ditt smurfande. Om du smurfar på att smurfa mer smurfigt skulle jag smurfa att göra det i smurfig stil.

Om du smurfar lite smurf i tillvaron, smurfa på för smurfandet smurfar smurf.

image148

Andra smurfar om:

Kommentarer
Postat av: Jane

Du är så SÖT!! Hahahahahaha!! =D

2007-11-14 @ 14:08:20
URL: http://felicitass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0