Dumheter

När jag tittar ner på inläggen inser jag att det mest blivit fånigheter. Man kan fråga sig om det bara kommer att bli sådanna dumheter i framtiden? Nej. Mycket av varan lär det bli men inte enbart. Jag ska bara finna en bra nivå av självutlämnandet. Jag tycker inte att sambo och barn ska bli lidande av mina egocentriska utsvävningar.

Gott för själen är dock att storsonen kom in på sin gymnastik. Han har stått i kö i mer än ett år och fick äntligen besked att vecka 35 drar det igång. Pappa fick en inbetalningslapp på 1300.

Gott är också att tillbyggnadsritningarna börjar bli färdiga och lugnet åter kan sänka sig över nejden. Om nu bara den där djäkla fönstertillverkaren på Profiline kunde sluta trycka bort mig när jag ringer.


För övrigt anser jag att Flen bör förstöras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0